Hodnotenie obchodu
LB
Lukáš Bednařík
Parádní obchod skvělé ceny a jednání můžu vřele doporučit 100%
J
Jana
TJ
Tomáš Jančovič
Žel, po výměně baterie za cca 1300 Kč má nová baterie nižší výdrž než stará. Produkt nemůžu doporučit.
MP
Martin Plevák
E
Eva B.
Opravu mi prováděli na pobočce v Kolíně. Přístup pána byl zcela profesionální. Jednal se mnou velmi slušně a byl velmi ochotný odpovědět na všechny mé otázky. Příště určitě opět zvolím tuto pobočku.
EH
Eva Hrabánková
L
Lenka
Na MobilCare jsem se obrátila, protože jako jediní nabízeli opravu za 790,-kč. ( vṣ̌use jinde chtěli 1980,-kč )
Do hodiny, od odeslání objednávky mi zavolal velmi příjemný pán, celou objednávku se mnou "proṣ̌el" a vysvětlil mi, jak mám postupovat. Telefon jsem dostala zpátky do tří pracovních dnŭ opravený, velmi pečlivě zabalený a o każdém kroku jsem byla hned informovaná. 100% spokojenost po vṣ̌ech směrech, perfektní jednání, telefon jako nový a za pár korun. 👌
MG
Marcel Gazdík
NV
Nikola Vondráčková
J
Jitka
Naprostá spokojenost, ochota,slušnost, profesionalita 100% doporučuji.
AS
Alena Skrbková
Telefon jsem měla na opravě 14 dní, neboď nesel nabit. Po týdnu jsem volala do servisu a technik tak nějak zjistil, že je tam můj telefon. Sliboval objednání nové baterie, ale po týdnu mi telefon vrátili z Kolína telefon do Pardubic . Byl nabitý na 67%. Vrátili mi telefon s tím, že udělali diagnostiku a je nutné vyměnit desku uvnitř telefonu. Zaplatila jsem za toto 590 Kč. V prodejně Samsung mi řekli , že telefon byl dost nešetrně otevřen.
VM
Vladyka Milan
KZ
Květa Zemanová
Slušnost , rychlost prostě to nemělo chybu!!!
J
Janíková
Bohužel nejsem spokojena. Servis online objednán již 20.9. (kvůli zajištění náhradního dílu). Dne 7.10.
svozem DPD službou mobil odvezen. 10.10. až na můj telefonát zahájena oprava mobilu (která trvala cca 1,5 hodiny včetně zabalení a odeslání zpět) = 3 zbytečné dny byl telefon ve frontě na opravu (která pak ve finále byla hotová "hned").
Mobil odeslán zpět zásilkovnou na adresu - zásilkovna mě ujistila, že v žádném případě zásilku nedoručí zítra, ale až v pondělí s tím vylepšením, že na mail informaci o čase doručení nepodávají , pouze na mobil (a ten je v balíčku). ???? V případě, že se nepodaří být doma, až zásilkovna dorazí, tak mobil poputuje zpět k "bleskovému" servisu. Takže to úplně nefunguje tak, jak se to navenek tváří. Asi jsem měla smůlu - narazila jsem na hodně "much". Ale jinak personál vstřícný, slušný.
Takže nepočítejte s "bleskovou" opravou a "bleskovým" dovozem opraveného mobilu, ač si to zaplatíte.
PP
Petr Poděl
Velmi, oceňuji vstřícný profesionální přístup
JČ
Josef Čábela
AM
Anna Mackula
PB
Petr Beňuš
DD
Dlouhý David