Jak to funguje
Oprava z pohodlí domova po celé ČR?
Jsme MobilCare – servis mobilních telefonů v Pardubicích, Kolíně a celé České republice.
Pokud jste z okolí Pardubic, nebo Kolína, přijeďte, moc se na vás těšíme a v případě předchozí objednávky, nebo telefonické rezervace, pro Vás rádi zajistíme expresní opravu.
Pokud jste ale z jiné části ČR a chcete si nechat opravit telefon z pohodlí domova, pak Vás možná budou zajímat tyto otázky.
Žádný telefon u nás nezůstane déle, než 24 hodin!
Pokud o Vašem telefonu víme předem, máme nachystané náhradní díly, opravujeme ihned, a ihned i odesíláme. Obvykle to znamená, že již za 3 dny můžete mít telefon zpět.
Proč bych měl(a) využít MobilCare, když musím na opravu čekat 3 dny?
Pokud jste z velkého města, klidně zajděte do jiného dobře hodnoceného servisu a budete určitě spokojeni. Co když jste ale z Bruntálu, Chotěboře, Horní Krupé či Prčice? Tam dobrý servis široko daleko není. Tedy až na nás.
Nechápu..
Naše výhoda přichází právě pokud jste z malé vesnice, nebo města, do nejbližšího servisu máte i desítky kilometrů a půl dne je pryč. My se o vše postaráme.
Aha, takže vy zajedete ke mně?
Přesně tak, nám je jedno odkud jste, náš kurýr vyzvedne poškozený mobil kdekoliv v ČR a již za 3 dny můžete mít opravený telefon zpět doma. Nebo nám ho pošlete přes Zásilkovnu, ta má přes 6000 poboček a máte jí třeba hned za rohem.
To ale bude drahé ne?
Ne! Doprava skrz Zásilkovnu je dokonce úplně zadarmo. Pokud preferujete kurýra, to pak vyjde asi na dvě stovky a to včetně dopravy zpět a platby na dobírku.
Už to chápu a chci vám poslat rozbitý tablet, jak na to?
Vyplňte si objednávku přes web, přesně budete vědět kolik bude oprava stát. Nastavte si druh dopravy a Vaši adresu včetně telefonického kontaktu. Zavoláme vám a poradíme jak telefon zabalit apod.
Co když se telefon nějak poškodí po cestě?
To by se stát nemělo, dejte si prosím záležet, ať je dobře zabalený, určitě se bude mít jako v peřince. Pro případ náhody je každá zásilka pojištěna v hodnotě telefonu.
Co bude potřeba nachystat?
Moc toho není, vše důležité nám uveďte do objednávky. Telefon jen zabalte a čekejte na kurýra, ten se Vám ozve s přibližným časem vyzvednutí. Pokud posíláte přes Zásilkovnu, tak Vám pošleme přes SMS kód, který nahlásíte na jakékoliv pobočce a to je vše.
Co když se chci na něco zeptat?
To, že k nám nejdete, neznamená, že neexistujeme. Jsme lidi a záleží nám na tom, abyste vždy věděli, co se s Vaším telefonem děje. Proto vás budeme průběžně informovat. I vy se můžete ptát, buď telefonicky, v chatu nebo na mailu.